måndag 7 april 2014

Det blir inga problem.

Återigen står en tom vecka och väntar på mig.

Fast så vida tom är den ju inte.  
Den är redan fylld med 30 timmars jobb.
5 timmar ska användas till att ta mig till och från jobbet.
2,5 timme till lunch på jobbet.
50 timmars sömn.
10 timmar (minst) kommer att läggas på min fritidssysselsättning.

Till allt detta kommer tid som äta, personlig hygien etc.

Så vida många timmar blir inte över.
Så det ska nog inte bli några problem med att fylla dem.

Annars kan jag ju alltid ta till favoriten.
Bara Vara.

Elsa

Thea bor hos oss  men jag saknar även hennes kompisar.
Därav mina bilder på dem.

(Thea däremot verkar vara helt nöjd med att ensam "katt" på täppan)


2 kommentarer:

Veiken sa...

Det är ju val i höst! Finns det inget parti som kan tänka sig att lägga till några timmar varje dag så att Bara Vara får lite mer utrymme. Hon behöver det! :) KRam

Ama de casa sa...

Ja, att bara vara är inte så dumt det faktiskt :-)