fredag 16 maj 2014

Inte illa alls!

Gud vad gott!

Nej , jag är inte religiös men som uttryck passar det bra.
Speciellt när helgen bankar på dörren och Klara redan infunnit sig.

Solstolen är redan provad men så gick solen i moln och som kvinna kan man ju inte sitta still.
Så jag passar på att ta in den torra tvätten under tiden Klara håller sig undan.

(Sätter på nästa tvätt när hon försvinner nästa gång.)

Lite senare ska gubben och jag ta oss runt Rocksjön.
Kan ju säga att vi har några grader varmare här ute i Barnarp än inne i stan.
Vättern kyler bra så här års.

Det här blir en helg med mycket värme och sol och vill man träffa mig så är jag ute i trädgården.
Jag ska inte förta mig utan bara njuta.
Hade jag haft en korkek hade jag gjort en Ferdinand.







2 kommentarer:

Mita sa...

Inte dumt att göra en Ferdinand, det var en klok tjur...
Solen har varit framme en hel del..och det har varit toppenskönt.
Kramar♥

TantGlad sa...

Det blir mycket sol i helgen och en hälg i trädgården för mig med!
Hejsvejs!