fredag 1 juli 2011

Bloggkoll

Jag börjar hos Stattinskan och knycker hennes översta kommentar.
Nja. Det var ngn som hette Aurora och såna typer platsar inte här.
Nästa man är en kvinna.
Petra - Alice Cooper fan. Men hon har en bra anledning för att inte besöka konserterna.
Vem är då den sista som kommenterat hos Petra? Aurora igen.
Näst sist då? Stattinskan.
Nästa?
Carina - som har en dotter som ska ställa sig på scen imorgon.
Från Carina tar vi vägen till.
Biggan - Fick med sig en fripassagerare och efterlyser nu ägaren till sötisen.
Härifrån borde jag tagit vägen till Carina igen men vi hoppar över henne och hamnar hos.
FenixMona - Ta vägen via hennes blogg och rösta på henne.
För att inte snurra till det mer så avslutar jag kollen.

8 kommentarer:

Siita sa...

Nu är det trötter här. Kra

Ma sa...

Tog mig en liknande bloggkoll och hittade Dig där. Har just fått tips av några fler bloggar som jag bör besöka...

Ma sa...

Tog mig en liknande bloggkoll och hittade Dig där. Har just fått tips av några fler bloggar som jag bör besöka...

Mita sa...

Kul med din bloggkoll,du spejar runt och vi får det gottaste...
Det har tydligen regnat lite runtom men inget här,
Kramen på dig!

Yvonne :-) sa...

Goooförmiddag på dej!Här är detlugnt,försöker att hämta energi men vet inte var jag ska hämta den ifrån..Har du lite till övers?? kram!

attis sa...

Hallojs. Vad bra att du inte blir avis :) Mona har jag vaart in och röstat på mest varje dag. Hoppas nu hon vinner grillen. Ha en toppen dag.
Kramen

Anonym sa...

Oj! Du höll på att hamna i moment 22 här ;-)

Stattinskan sa...

Hm ... jag vet inte riktigt om jag hänger med. Har jag haft en sådan kommentar? Du får nog förklara för en trögskalle som mig :-)