måndag 5 maj 2014

Mitt i stan.

Måndag och soligt väder.

Vilken tur att jag slutar tidigt.

Rocksjön runt i går kan bli Munksjön runt idag.
Eller varför inte hålla sig på hemmaplan och ta Barnarpssjön runt 
Vilken sjö det än blir vi tar oss runt så hoppas jag vädret håller i sig i eftermiddag.



Lite senare i kväll spelar gubben korpbowling och då hänger jag med och går utmed Vättern. 
(Absolut inte runt.)
De vackra Sandbankarna inbjuder verkligen till att ta med sig kameran.
Alltid hittar man något att föreviga.


Vilka underbara naturupplevelser vi kan få mitt i stan.



4 kommentarer:

Anonym sa...

Mors.Ja kameran ska alltid vara med,motiv dyker upp när man minst anar det..
Ja jag ska packa ner även solen när jag åker hem på fredag..Haé Kram.

yvonne sa...

Ingen sol här! Klart att du ska med och heja på gubben din.. Kram!

Ama de casa sa...

Mäh? Varför inte Vättern runt? Nu blev jag lite besviken... ;-)

Veiken sa...

Det gäller att njuta av allt det fina medan tid är. Imorgon är regnet här. Inte för hela sommaren hoppas jag! Kram