tisdag 20 maj 2014

Vad sa doktorn?

I går sökte jag ju läkaren för att jag hade problem med min balans.
Morgonen i går raglade jag mellan väggarna här hemma.

Jag fick tid först 15.15 hos doktorn.
Han hittade inget.
Tro sjutton det.
Så dags hade symtomen försvunnit.

I dag på morgonen känner jag av dem igen.

Ska jag eller ska jag ringa till VC och propsa på att de gör en grundligare undersökning.
Det tål att tänka på
Kan ju också tänka på att byta vårdgivare till en där us inte går så snabbt.
Om nu inte läkaren hittade orsaken borde han inte ha givit upp utan kanske gjort en grundligare us.

Det här börjar att likna tillfället då läkaren diagnostiserade min Leukemi som ryggproblem och skickade hem mig med värktabletter.
Inte en gång utan 2.

Det är säkert så att tid inte finns utan varje patient får ta max 15 minuter.
Annars går inte ekonomin ihop för vårdgivaren.
Alltså styr ekonomin vilken vård man får.

Sjukt!

Att ligga som Elsa är omöjligt.
Inga problem med balansen där.

Inga kommentarer: