torsdag 5 juni 2014

Panik i stugan

Hon sköter sig.
Jag menar förstås Klara som var så snäll att hon kom på besök i samband med att min helg infann sig.
Nu återstår bara min nästa favoritgäst.
Kan Tor kanske slita sig från Västkusten och hälsa på frampå kvällningen?

Här blev det panik i stugan förut.
Gubben hade råkat trycka på ngn knapp på fjärrkontrollen.
Allt ljud var borta på TV:n och vi fick inte tillbaka det utan till slut tog vi det drastiska beslutet att göra en återställning till Fabriksläget.
Och vips så vart det ljud.
Lite synd om gubben då det var hans TV och som han sa:
Hur roligt är det att titta på sport utan ljud?
Det är ngt lustigt med den TV:n.
Den visar bara Sportprogram.

Jag antar att det finns sådana apparater lite varstans i stugorna.
Eller?

Sassa.
Jag vill låna.




Inga kommentarer: