söndag 15 september 2013

Halvmesyrer

Mitt spel idag bjöd på idel överraskningar.
Började riktigt bra men sen damp jag ner rejält.
Trots det tog jag och min banpartner 3 poäng.
Den enda poängen vi förlorade var när jag började spela bra. 
Så lustigt det kan vara.

Ett lätt regn har anlänt men det är knappt så att man blir blöt av det.

Förkylningen vill som vanligt när det gäller mig inte bryta ut.
Lite halvfebrigt så där bara.

Att jag aldrig kan göra något ordentligt.
Varken när det gäller bowling eller sjuka.
Inte ens vädret kan bestämma sig.

Eftersom AMA hade svårt att komma nära sina Flamingos så bjuder jag här på närbilder.

4 kommentarer:

Siita sa...

Visst är det bättre att det bryter ut. Regn just nu här men Klara försöker också. Kram

Veiken sa...

Nu har det tagit i med regnet här och temperaturen har sjunkit. Tyvärr har vi nog sommaren bakom oss nu! Lie ljus har jag tänt i uterummet och hoppas det tar bort fuktigheten! Kramar

Ingrid sa...

Igår hade vi riktigt varmt och skönt, men idag regn.. Perfekt när det växlar lite lagom!

Melody and M.E sa...

Här regnade det hela förmiddagen, men vid lunch så kom solen och värmen tillbaka! Så än finns det hopp om fina dagar! Usch och fy för förkylningar!
Tack för bilden, vackra fåglar när man får se dem så här och inte som små prickar i fjärran!
Kram
M.E