tisdag 9 augusti 2011

Drömmen

I natt har jag drömt om att jag sov i ett tält.
Inte så konstigt.
Alla vet ju hur det är när man sover i tält.
Man fryser om ansiktet och kurar ihop sig med kroppen för att hålla värmen.
Och sover man med båda fönstrena öppna är det inte varmt i sovrummet när det blir en kall natt utanför.
Min lilla näsa var allt lite kylslagen nu på morgonen.
Fick lite värmevibbar nyss när jag slutbetalade Turkietresan.
Det är ju inte dröm utan i slutet av september bär det iväg.

6 kommentarer:

Roffe sa...

Godmorgon.Hoppas Mona kommer hem med värmen på torsdag när hon kommer till sverige från SIDE.ha en fin dag.kram

Siita sa...

Jag önskar jag kunde åka med ner till värmen. Kram

Yvonne :-) sa...

Godmorgon! Tack !Lycka till med din resa. Ha en bra dag! Morgonkram!

Anonym sa...

Det där känner jag inte igen när det gäller att sova i tält. I alla fall inte från ifjol när det var över 40 grader när vi campade...
:-)

Skönt att komma iväg till värmen då i slutet på september!

Mita sa...

Ja det var faktiskt lite svalare i natt. Vad härligt med en Turkiet resa. Då finns det fortsatt hopp om sol och värme sen...
Kramiz♥

Petra sa...

Ja fy, vi hade bara 10 grader på morgonen. Inte roligt alls.
Tack för rösten :)
Kram