söndag 7 augusti 2011

Ej omtyckt

Vissa gillar inte mig. Jag har massor av "ovänner".
Orsaken sägs vara att jag utsöndrar dofter. Men det skiter jag blankt i.
De där vännerna får gärna vara efterhängsna på andra.
De samlas runt gubben och sonen i stället.
Och det är jag bara glad för.
Jag kan faktiskt se att de landar på mig och att de sticker men efteråt syns inga märken. Tror mer på att jag inte får ngn allergisk reaktion än på att jag aldrig blir biten.
Eller kan det vara så att jag inte är söt nog?

9 kommentarer:

Tomtan sa...

Jag vill inte heller vara söt!!!!!

Stattinskan sa...

Jag är inte heller så populär bland de däringa "ovännerna" ... tack och lov :-)
Svar: Tack - bra tips det där med att hålla sig inne när man städar ;-D

Anonym sa...

Hek du,,ja jag önskar dom där ville rata mig oxå..
Ja Lofoten är en vacker plats..Ja det är ju bra att dom informerar om öppettiderna..Haé Kram.

Anonym sa...

Jag är jättepoppis! Tyvärr...
:-)

Siita sa...

Hejsan. Din dotter o min yngsta dotter ar ju 22 båda två. Jag som startade tidigt i första giftet. Kram

ansepanse sa...

jag är nog heller inte söt nog, på J sticker de jämt men inte på mig :)
kramar

vickan sa...

Ha ha. Var glad för det. Mig älskar de och jag skulle 1000 gånger hellre vara "icke söt" än eftertraktad av de där snyltarna.

Mita sa...

Jag ligger väl lite mitt emellan då, i brist på annat så kan jag duga..*L*...
Kramiz!

kaffehörnan sa...

Hej hopp
Hur är de med dig nuförtiden
kram