måndag 15 augusti 2011

Regn

1-2mm regn ska vi få idag enligt väderprognosen.
Ha, det har regnat ordentligt hela natten.
Men värmen sen igår består. Det är redan 15 grader.
Idag blir det jobb till 14:15. Därefter ska jag följa med far min till banken och på vägen hem ska vi packa in lite grejer i hans bil från dotterns lägenhet. Han har en kombi så det får plats med mer i hans bil än i vår.
Vi flyttar lite pö om pö. Vi har ju flera veckor på oss och det känns bra att allt inte kommer hem hit på en gång. Nu får vi undan grejerna innan nästa sändning kommer.

4 kommentarer:

Tomtan sa...

De kom några stora sroppar på mig när jag vandrade till jobbet.... Men jag hoppas de bara var skrämselskott!

Anonym sa...

Har sovit uselt, två jobbiga drömmar hade jag också inatt!
Det blev inte bättre för att man vaknar med ryggsmärtor!
:(
Det regnade här i går kväll, det är trisst & grått ute nu, och så börjar Malmöfestivalen idag till på köpet! Men vem bryr sig!
:)

Ha en bra dag!

Kram
Stevie

Siita sa...

Det var just därför som vi var till dotter i Sthlm o flyttade åt henne. Gubben har oxå combi o dragkrok. Hon hyrde en kärra oxå. Kram

attis sa...

Gomorron i stugan. Här har vi oxå varmt. Molnen börjar hopa sej men inget regn. Bra att ni har tid på er. Ha en toppendag.
Kramen