torsdag 11 augusti 2011

Sexigt hes?

Grått. Och det är inte ens ngr skiftningar i det grå. Utan jämngrått över hela fältet.
En positiv sak är att det inte regnar. Det är tom torrt ute på gatan.

En liten förkylning har satt sig på stämbanden. Så i dag plockar jag fram min sexiga röst när jag svarar i telefonen på jobbet.

Jobbet ja! Idag är det en tidig dag. Slutar redan 14:15.
Men jag ska ta mig dit också. Som det nu känns så vill inte mitt  morgonillamående ge med sig.
Får jag bara sitta still en stund till ordnar det sig nog.
Vill absolut inte tillbe toaguden idag.

7 kommentarer:

Hebbe sa...

Mors..Ja även jag fick en tår i ögat,,den grep mig djupt..Hoppas du ska krya på dig,den sexiga rösten kanske du vill ha kvar..Haé Kram.

Pinglan sa...

Gött att sluta tidigt! Hoppas illamåendet snabbt gick över! Kram

Yvonne :-) sa...

Godmorgon! Må illa på morgonen = gravid?Jag får följa beskrivningarna så går det nog bra när jag ska koppla in reccordern.Morgonkram!

Tomtan sa...

Hoppas de ger sig och du får en bra dag!

Siita sa...

Nu har Klara kommit fram här hos mej. Ser ut att bli en toppendag. Kram

Roffe sa...

Vill du rösta på bilden åt mig.Jag vill vinna en NIKON KAMERA.kram

Petra sa...

jasså, du har kört den sexiga varianten idag ;)
Hoppas det inte blivit värre under dagen :)
Kram