måndag 26 december 2011

Full Rulle

Jönköping +7.
Nu är det inte mkt kvar av snön.
Spelar ingen större roll för vi fick i varje falll en vit Jul.

Elsa sitter i fönstret och tjattrar med fåglarna utanför.
Kan ju säga att hon har inte suttit så mkt still sedan vovven Max åkte hem.
I går kväll var det full rulle på henne.
Och hon började tidigt i morse.

Brorsan Trulls har lite mer vett och håller på sina (Och våra) sovtider.

Men Elsa fick upp gubben vid 06:00.
När jag vaknade?
Jag vände på mig och sov tre timmar till. I ärlighetens namn ska jag säg att Elsa höll mig vaken i natt.
Långt efter gubben gått och lagt sig.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Katter har sällan förstånd om att sova på nätterna.

Anonym sa...

Hej du..God fortsättning,hela fam+Elsa..Här är det nästan sommargrönt ute..Haé Kram.

ansepanse sa...

:) det är våra kära djur det :)
någon snö har vi inte haft
kramar

Ama de casa sa...

Rätt av dig att sova ut lite när nu Elsa har stört nattsömnen :-)

God fortsättning!

Petra sa...

Vit lul`
Här försvann snön innan den hamnat på backen...

Kram