lördag 25 februari 2012

Vinst

Det blev vinst för mitt lag.
Men det satt hårt inne,
Matchen avgjordes i de sista rutorna.

I kväll blir det melodifestival.
Det ska visst vara några riktigt bra bidrag  i kväll.
Men det vet vi hur det är med det.
När Danny tävlade i Idol åkte han ur i ett tidigt skede då alla tog för givet att han var klar och så röstades det på någon annan.
Kanske blir det en riktig skräll i kväll
Perelli har lagt ner en förmögenhet på sitt framförande. (Bl.a. 30 000:- på ett par skor. )

Här blir det lite goa mackor i kväll och sen kan man krypa upp i soffhörnet.

(Innan jag går och lägger mig ska jag se till att hitta den där golfbollen Elsa lekte med i morse.)





9 kommentarer:

Maria sa...

Ja jag hoppas verkligen att det är Perelli själv som lagt ner all kosing på kläderna och inte någon annan stackare ;)

Ama de casa sa...

Ja, låt oss hoppas att det finns nån eller några BRA låtar ikväll!
:-)

Sand mellan tårna sa...

Grattis till vinsten och ikväll hoppas vi då rätt låt vinner.

Mita sa...

Tack för att Lisa Miskovsky gick till final,och grattis till vinsten.
Lycka till föresten med letandet efter golfbollen..*L*...
Kramiz

Melissa - Livet i ett Fängelse! sa...

Kikar in lite, hoppas du haft en bra helg. Surt att den redan är över men svårt att inte vara glad när snön nästan är borta, solen har skinit hela dagen och fåglarna sjunger sin vårmelodi :)
Har du haft en bra helg?

Siita sa...

God morgon. Hoppas du hittade golfbollen. Jag har en liten mjukisboll här Elsa kan få ist. Kallt här idag -6.5 grader Kram

Stattinskan sa...

Grattis :-)
Som du vet så tittar jag inte på MF men man får ju insiderinformation från bloggare ;-)
Jag kommer inte in på din blogg genom adressen du lämnar i kommentarer hos mig. Jag får googla dig för att komma in???
God morgon :-)

Camilla sa...

Klart att Danny skulle gå vidare.
Fattas bara annat!
Nu tycker jag det står mellan Loreen och Danny. Vem kommer att vinna?
Kram!

Stattinskan sa...

Svar: Hahaha - tack för tipset ;-D
Jag hamnar här när jag trycker på ditt namn i min kommentar
http://www.blogger.com/profile/14114163737829688921