torsdag 22 december 2011

Nu så

Min julledighet har börjat och som sig bör tog jag en rejäl sovmorgon innan julstöket sätter in.
Gubben och jag ska strax iväg och inhandla julmaten.
Lista håller på att upprättas.
Vi får besök över julen och det är mycket som står på listan.

Morgondagen är sen vikt åt att förbereda julbordet.
Janssons och skinkkok får då ta vid.
Mycket är redan färdigt och sillburkarna öppnas fort.

Det är bra att vi båda är bra på logistik.
Men han logistikledaren står just nu bakom och säger att vi måste hinna upp till affären innan alla andra gör det.
Tänk om alla andra tänker samma sak?


5 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Det är nog många som tänker lika nu när det snart är jul. Kram

Petra sa...

God Morgon!
Låter som du har lite att stå i.
Men skönt att vara ledig 2 dagar :)

Kram

Tomtan sa...

Misstänker att alla andra tänker samma sak....

Carina Sjölund sa...

Jag har lite pyssel kvar. Håller just på att grädda bullarna, förstår inte vad jag gjorde för fel i dag???
Men det blev f* bannat tokigt i alla fall. Dom vill inte jäsa som dom skulle :(
Ha det gott med ditt pysslande :)
Kramen♥

Anonym sa...

Hej du,,Då har du Häcken full då...
Ja verkligen,han blev verkligen Blåst. Skitkul..Ha nu en riktigt God Jul..Kramen.