söndag 19 februari 2012

Full aktivitet

Ingen sovmorgon här inte utan jag har redan kört ner gubben till bowlinghallen, handlat och varit uppe med kläder till min pappa på sjukhuset.

Jag fick inte gå in hos honom utan kläderna lämnades i dörren.
Kräksjukan sitter fortfarande i och smittorisken är stor.
Jag har aldrig haft kräksjuka och jag har hört att vi som tillhör blodgrupp B är immuna. Nyfiken som jag var så googlade jag på saken och det finns forskning som visar att så är fallet.

Innan jag åkte hem tog jag vägen förbi biltvätten. (Det blev ingen tvätt häromdagen då köerna var för långa.)

Med tanke på allt jag hunnit med nu på morgonen har jag inget dåligt samvete för att jag nu sätter mig och vilar.


4 kommentarer:

Siita sa...

Flitiga Lisa. Jag ska snart åka till dotter i Karlskoga o få lunch idag. +grader här. Klara tittade fram en stund, men nu är det mulet igen. Blåser bra oxå. Kram

Sussi sa...

Jag hade aldrig hört detta om blodgrupp B. Jag har tyvärr inte den blodgruppen och har råkat ut för det (vad jag kommer ihåg) två gånger. Inte skoj. Jag bryter nog heller benet eller nåt ;)
Hoppas din pappa piggnar på sig fort.

Kramisar

Petra sa...

Med den farten på morgonen, kan du sitta en bra stund :)

Kram

Anonym sa...

Jag har peppar peppar heller aldrig haft det.