tisdag 5 juni 2012

Minns ni?

I dag tar jag en liten bloggkoll.
De som varit med vet att förr tog jag mig en liten runda varje dag för att kolla upp er alla.


Tweety -  Vill byta något med oss alla. Och då passar det här inlägget perfekt.
Maria  -   Har badat med alkohol i kroppen och åkte på feber efter det.
Tomtan  -  För den som inte varit i Prag rekommenderas ett besök hos Tomtan.
Pythonida  -  För utom att hon är min dotter så har hon efter 6 år återförenats med en gammal kompis. 
Stattinskan  -  Behöver hjälp med att stoppa tiden.
Petra   -  Fick ont i fötterna efter festen i går. Vi andra kanske får lite ont i hårrötterna. Det beror helt på varför man är på festen.
Frunatmaken   -  Tog sig en snabbis före sex. 
Farfar Hebbe  - Dagens fakta som sig bör.
Sand mellan tårna  - Den hjälpen har jag gett mina barn också.
Siita  -  Skiter i vad anonyma kommentatorer skriver


Slut för idag.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kul bloggkoll,,,Ja fy,undrar vart solen flyttat,,kanske Sand mellan tårna,,har kedjat fast den..Haé Kram.

Sand mellan tårna sa...

Ja vad gör man inte för sina små älsklingar=)
God morgon!

Sand mellan tårna sa...

Åh JA Hebbe, jag har kedjat fast solen men delar vilken dag som helst med mig av värmen för nu börjar det bli sådär hett.

Maria sa...

Man tackar! Vad roligt att få vara med i din bloggkoll!
De andra bloggarna har jag inte koll på så jag kikar väl in där då ;-)

Ama de casa sa...

Vad roligt att den är tillbaka :-)

Anonym sa...

Man måste ju ladda upp.