måndag 18 juni 2012

På ingång

Några undrade hur det gick för dottern i går.
Jodå, hon fick antibiotika (penicillin) som många hade gissat på.
Vi hade faktiskt fuskat och startat kuren redan på förmiddagen. Jag har alltid en kur liggande hemma bara ifall att. (Jag är infektionskänslig på grund av leukemin)


Själv var jag och blev stucken. Inte bara en gång utan två. Precis innan jag skulle gå så kom de på att Lund ville ha tre rör numera. Inte ett som innan. Det var bara att lägga fram armen igen.


Solen sken tills för en stund sedan men nu har det mörknat på och tittar jag på SMHI vet jag att regnet är på ingående.





4 kommentarer:

Petra sa...

Här kom regnet strax efter 16, lagom tills man slutar jobba :(

Kram

Siita sa...

Ja på ingång, men du blir väl glad o åskar är med. Kram

Tomtan sa...

är har det hållit sig en hel dag (änsålänge)!!!

ansepanse sa...

här började det regna mycket tidigare :(
kramar