torsdag 28 juni 2012

SlarvMaja

Den där slarvmajan är undertecknad.
Vi åkte in till stan i ett ärende.
Jag betalar alltid med mitt kontokort i P-huset.
Det var bara det att i min plånbok fanns inget bankkort.


Ärendet vi hade i stan var Handelsbanken så jag passade på att fråga dem om var mitt sista köp var registrerat.  Svar - COOP.


Så vi tog en omväg på vägen hem och visst där fanns mitt kort. Det hade suttit kvar i kortterminalen vid självutcheckningen.


Den här slarvmajan måste skärpa sig. För det var andra gången jag gjort likadant.


6 kommentarer:

Maria sa...

Det är tur att det fortfarande finns ärliga människor som håller i ordning på oss slarvmajor i alla fall!!

Kram

Anonym sa...

Hejsan Slarver..Köp en lott oxå för du har ju tur i oturen verkar det som..Så långhårig har jag inte varit på minst 40 år..Haé Kram.

Siita sa...

Håller med Hebbe, köp en lott. Då vinner du nog. Kram

Veiken sa...

En riktig Slarvmaja som gör så..... fast det kunde varit jag. Det är inte klokt vad man hittar på ibland. Lyckligt slut blev det den här gången i alla fall! Kram

Petra sa...

Vilken tur att kortet fanns där :)

Kram

Fenixmonas sa...

Oj, vilken tur att du fick det tillbaka! Kramiz