söndag 23 september 2012

Vätterutsikt?

I går regnade det hela dagen och i dag känns det som om att det som igår kom ner ska upp igen.
Fuktigt värre ute.
Dock ingen dimma här uppe på höjderna men hur det är nere i stan vet jag inte.
Jag har ingen uppsikt över den delen av kommunen.

Jo, Det är klart ställer jag mig på toastolen och tittar ut genom takfönstret har jag Vätterutsikt.
Kan man ta med det som ett plus den dagen man säljer huset?
Då tror jag nog att närheten till naturen smäller högre.

I dag blir det en städdag. 
Frysen behöver frostas ut och några fönster är i behov av puts.

Bor man närmre stan har man oftast en fin Utsikt

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vädret slutar aldrig att förvåna mig He He ! Ha det bra !

Ama de casa sa...

Akta så att inte skatteverket läser detta, då blir huset säkert upptaxerat ;-)

Mita sa...

Det är otroligt blött och fuktigt efter allt regnade. Inte värst trivsamt kan man påstå...hoppas på uppehåll i dag i alla fall.
Verkar lite knökigt att stå på toa stolen för att njuta av sjöutsikten,hehe...
Kramar♥