fredag 12 oktober 2012

Planeringsmiss?

Morn,

Lite tidigt idag men jag tänkte också ta mig till jobbet lite tidigare.
För att slippa ta bussen så ska gubben köra mig. Men han ska till Växjö och måste starta tidigt.
Orsaken till att jag är tvungen att ta bussen är att i eftermiddag ska all Folktandvårdspersonal i länet ha en tandvårdsdag på skrytbygget Spira i stan.
Vi är ombedda att ta bussen dit för att parkeringen räcker inte till.
Tänk här byggs det ett stort konserthus och så finns det inte tillräckligt med parkeringsplatser  till publikenl.
Vem hade hand om den planeringen?


6 kommentarer:

Sand mellan tårna sa...

Morn morn! Så fin din sida blivit :)

Maria sa...

Vem som hade hand om den planeringen vet jag inte men den som haft hand om planering med att höstpynta din blogg borde få en eloge. Jättefint!
Ha en underbar fredag!
Kram

Siita sa...

God morgon. Vilken miss, dom får säga till publiken att vi ser gärna att ni kommer hit o betalar men ta bussen. Parkeringen är till för annat än bilar. Kram

Hosanna sa...

Gissar på att det är några kommungubbar som 'tänkt' till ;)

Filifjonkan 1 sa...

Godmorgon Men det var en ordentlig planeringsmiss . Men spännande att åka kommunal buss om den nu kommer i tid. En skön fredag tillönskas

Mita sa...

Hoppas ni fick en fin kväll trots allt. Men vilken miss det där var med parkeringen,
Kramar**