onsdag 24 oktober 2012

Sängvärmare

Många av er är ju kattägare.
 Känns det här som bekant?

5 kommentarer:

Mita sa...

Kattägare är jag inte men väl hundägare. Peppe är lite väl stor att ha i sängen och han vill inte heller trängas. Vi får väl se hur det blir med Bamse när han växt på sig..
Sängvärmare är dom garanterat,och mysigt på sitt vis..*L*..
Kramen♥

Siita sa...

Hejsan. Så ser det inte ut hos oss. Katten får inte vara i vårt sovrum. Kram

Siita sa...

Hejsan. Mina barnbarn pappa har varit till tandläkaren o fått betala 2000 kr för undersökning o några plåtar. Tycker det är horribelt. Kram

Veiken sa...

När jag ser den bilden vet jag varför jag inte har några djur...... eller om jag hade det skulle dom ALDRIG få vara i våra sängar! Nu hukar jag för alla skor som slängs efter mig av katt och hundägare. Kram

Anonym sa...

Känner igen de där från när gossarna var små.... :D