torsdag 8 november 2012

Mums

Det blev mycket gott på bordet i går kväll.
Vi var på Åtta glas och firade en 60-åring.
Själv började jag med Toast Skagen.
Och till huvudrätt tog jag en oxfilépasta.
Efterrätt - orkade jag ingen.

Det värsta är att när man äter så sent så är man mätt även till frukost dagen efter.
Och jag ska äta en stor frukost till min medicin.

Mannen som skadade sig härom dagen kom igår in och tackade för all hjälp. 4 stygn i huvudet och en kraftig hjärnskakning blev följden.

Ska strax åka till jobbet och jag önskar inga såna överraskningar i dag.


3 kommentarer:

Yvonne ♥ sa...

Godmorgon!Så bra att du kunde hjälpa mannen.Det kändes nog bra att han kom och tackade för hjälpen .Alla som var där fick tårta.Ha en bra dag! Morgonkram!

Ama de casa sa...

Det lät mumsigt det där! Jag hade inte heller orkat nån efterrätt :-)

Petra sa...

Efterrätten hade nog jag med hoppat över :)
Kram