måndag 5 november 2012

Repetering

Måndag och en lång dag är framför mig.
Ska gå på publiceringskurs i eftermiddag.
Både jag och min klinikchef har gått den tidigare men det känns som jag behöver en repetering. När jag sa det till klinikchefen erkände hon att hon också tyckte det var lite svårt. Vi åker därför på utbildningen båda två.
Skönt att det inte bara var jag som inte hade fattat.
Men efter att ha jobbat ett tag dyker det upp en del frågor.

Efter det ska gubben och jag åka och titta på köksgolv.
Bara titta. Inte köpa.
Köper gör vi i slutet av veckan.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bra att ni åker båda två då kan ni ju hjälpa och stödja varandra. Ha det bra !

Camilla sa...

Hoppas att dagen går snabbt,trots din långa dag.
Och hoppas att ni hittar det golv ni vill köpa.
Kram!

attis sa...

Gomorron. Nog är det mysigt att få låna de små. Kurser är alltid bra. Lycka till med köksgolvet. Kram

Filifjonkan 1 sa...

Hej.
ja en uppföljning av kursen kan alltid vara bra när man har jobbat med det ett tag och de liksom satt sig en del men en del saknas som man upptäckt. Spännande med nytt golv hoppas du hittar något riktigt fint då.