tisdag 15 januari 2013

Bytt bytt ...............

Jag har bytt bort min sovmorgon idag.
Förra vecka ställde jag upp och arbetade eftermiddag och när jag nu behövde vara ledig i eftermiddag så tog jag igen tiden.
Men.
Det är en stor nackdel. Eftersom jag tar min medicin på morgonen så gillar jag att ta det lugnt.

Men i eftermiddag är det glömt och jag kan njuta av en ledig tid.
Jag funderar på att åka upp till Rosenlundsbadet och simma av mig lite stress i kväll.
Men som sagt.
Jag funderar bara.


3 kommentarer:

Siita sa...

Trevligt o kunna ta igen förlorad tid. Om några timmar så åker jag till jobbet med tårtorna. Kram

Ama de casa sa...

Jag gillar också att ta det lugnt på mornarna, och ändå medicinerar jag inte. Måste vara jättejobbigt för dig!
Kram

attis sa...

Hallojs. Idag har vi bara -6 här. Ingen snö som tur är. Det har vi fåt tidigare så det räcker och blir över. Vad skönt att få simma lite. Ha det bäst. Kramiz