måndag 14 januari 2013

ett litet tips

Förra natten var sömnlös och i kväll blir det till att uppsöka bingen tidigt.
Risken är annars stor att jag kommer över gränsen till att bli övertrött och inte somnar av den anledningen.

Det var däremot ingen risk att jag somnade på jobbet. Alldeles för mycket att göra.

En gång i tiden hade jag en manlig arbetskamrat som försvann då och då.
Till slut kom vi på honom.
Han gick och satte sig på toan och sov.

Det ska vara en karl som kommer på den idén.


3 kommentarer:

Herr Nilssons Fru sa...

Haha,,ja se där ja, smyga iväg o ta en tupplur på dan :)

De är jobbigt när man inte får sova på natten, jag vaknar ibland så där mitt i natten o är pigg som bara den, jag går upp en stund så lägger jag mig och tänker på roliga saker o rätt som de är, befinner jag mig i den sovande världen igen:)men vissa gånger kan de ta halv natten innan jag somnar om :(

Kramiz

Melody and M.E sa...

Hade en manlig arbetskamrat som började dagen på toaletten och aldrig hade jag tanken att han gick dit och sov en stund. Men nu slog det mig att det kanske var det han gjorde, för han hade två små barn hemma och stunden på toaletten var riktigt lång.
Ha det gott!
Melodys matte

Siita sa...

God morgon. Hade oxå en arbetskompis som försvann, han hade ställt stolar i matsalen vid spisen, där låg han o sov. 2 timmar fick jag ha Klara här igår. Kram