söndag 13 januari 2013

Min tur

I dag är det min tur.
Bowlinghallen nästa om en stund.
Jag var visserligen i två i går också men då var jag bara åskådare i en och tränade lite med sonen i den andra.
Min stora fråga är om jag ska väcka gubben och fråga om han ska med eller om han ska få sova vidare.
Det lutar åt det senare. Han var rejält trött när han kom hem igår kväll,

12 timmars utflykten hade lämnat sina spår + att han under dagen hade dragit på sig feber men hade trots detta spelat sina matcher. Så han var inte mycket till sällskap där han sov i soffan.

Jag håller mig en bit ifrån honom under dagen.
Vem vill bli sjuk?


4 kommentarer:

Anonym sa...

Mors,,Ja Knut är nog ett kommande namn..Sen ska julen dansas ut i dag..
Ja för17:on passa dig för närkontakt med gubben..Haé Kram.

Yvonne ♥ sa...

Låt gubben sova!!!Våra små hundar låg alltid som klickar på de stora hundarna.Jag tror att de värmde varandra.Kram!

Ama de casa sa...

Ja, sjuk vill man ju inte bli...

Petra sa...

Lycka till idag :)
Han kanske skulle få sova ;)

Kram