torsdag 7 februari 2013

Fel på schemat

Från och med den här månaden ska vi ha längre öppettider.
Och vi fick alla nya scheman.
Även jag fick ett nytt på papper.
I går undrade jag varför jag fått minus på flexen när det borde varit tvärt om.
Tittar då hur schemat är lagt i datorn.
Det stämde inte alls.
Jag hade helt olika tider.

Nu kör jag på det som ligger inlagt i datorn men det vet i katten om jag tänker godkänna minusflexen jag fått. 

I dag står det att jag ska arbeta till 14:15 och så kommer jag att göra.
Men först måste jag ta mig ner till jobbet via den oplogade backen.


5 kommentarer:

Anonym sa...

Morron ! Jag skulle nog prata med chefen för att höra vad som gäller när det är så rörigt. Här är det 2 dm med snö och -1,2 grader. Ha det bra !

Yvonne :-) sa...

Godmorgon! Man kan ju inte vara med på allt,du bowlar och fixar hus,jobbar ... Morgonkram!

Siita sa...

God morgon. Inte kul med minskad flex. Kommit en tapp snö här med. Kram

Camilla sa...

Hoppas att du tar dig på jobbet och att du får en bra dag!
Kram!

Ama de casa sa...

Ooops! Det där med flexen måste ju ordna till sig...