lördag 2 mars 2013

Bakslag

Efter en dags vistelse i bowlinghallen och undrar man vad som hänt i omvärlden

Jag tror att de som vistas norröver också hade önskat att de förskansat sig på ett liknande ställe.
Storm i samband med snö bådar för ett rejält oväder.
E4 är tom avstängd  uppåt. 
Jaja, igår läste jag i tidningen att våren var kommen i norr. 
Det var inte så länge de fick vara glada över det.
Bakslaget kom fort.

SvD skriver på på Näringslivets sidor om makthavarnas frisyrer. 
Jag kan väl vara säga att det är väl den enda gången näringslivets toppar gillar Robin Hood.
De tar från de rika och ger till de fattiga.

Danskarna sågar Max-hamburgare.
Smaken är som sagt som baken. Delad.
Men här är det Max som gäller.
Lite extra i deras hamburgare.
Inte så torra om övriga kedjors.


3 kommentarer:

Veiken sa...

Konstigt med danskarna. Max hambugrare är ju bäst! Dom har nog andra i Danmark och har snott namnet ;) Kram

Herr Nilssons Fru sa...

Storm har vi lite här med, eller nja hård blåst:) men varmt o sol så ingen ny snö, nu regnar de visst kort o gott HÄR ÄR VÅR!!! DE E bara att njuta.

Jag äter sällan ja nästan aldrig på de där hamburgekedjorna är inte så glad i sånt. Men en Kinarestaurang skulle jag gladigen kunna besöka varje vecka :)

Kramiz

Mita sa...

Inte ofta jag äter köpehamburgare, jag gör dom hellre hemma,toppengott blir det..
Kramen**