söndag 14 juli 2013

Friskt!

Friskt väder idag.

Nu på morgonen kommer en snubbe från Boxholm för att köpa pappas släp.

Sen ska jag ge mig på att sätta ut mer grejer på Blocket.
Dottern har massor i garaget som hon inte vill ha.
Pengarna vill hon däremot ha..

Eftersom hon är i Lund och grejerna här i Jönköping så får vi hjälpa henne.

Om vädret håller i sig och inget regn kommer ska jag lura med mig gubben till Rosariet i eftermiddag.
Men jag tror att det är lättare att lura med honom ut i svampskogen.


De här behövs inte i dag

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mors,Enligt prognosen så ska regnet upphöra här snart.."Blocket" är ett bra sätt att få några kronor för sådant man själv inte behöver.Jag skulle nog välja som Gubben,,svampskogen..Haé Kram.

Yvonne ♥ sa...

Godmorgon! Det ser ut att bli regn här idag!! Det tar inte lång tid om fröna ska växa mej över huvudet! Kram!

ansepanse sa...

blocket är ett bra ställe för att bli av med sådant som man inte vill ha
här blåser det rätt friskt idag, inte alls lika skönt som det har varit några dagar nu
önskar dig god tur med "säljandet"
kramar