söndag 10 november 2013

Abstinens

Vädret det sista dygnet har inte direkt inbjudit till några utomhusaktiviteter.

Jag börjar allt få lite abstinenssymtom efter frisk luft och gärna lite fysisk aktivitet.
I går tänkte vi ta lite miljöombyte och åkte upp till A6.
Den tanken var vi inte ensamma om.
Där var resten av Jönköpings läns befolkning också.

Varför trängas och få sig tilldelat en och annan förkylning?
För den delen så behöver jag inte åka dit för att frottera mig med bakterier. 
De sista veckorna har mina arbetskamrater varit sjuka en efter en.
Peppar peppar ....  än har jag klarat mig.

På Tisdag är det dags för den årliga Influensavaccinationen. 
Eftersom jag genom min Leukemi tillhör riskgrupperna är det bara att tacka och ta emot.

Väder idag?
Klara är just nu på besök så det lutar åt att jag kan släcka abstinensen lite senare.


Mitt största behov kan jag inte släcka.
Längtar så efter de små.


Inga kommentarer: