torsdag 21 november 2013

En ny karl i natt

En ny karl kom på besök i går kväll.
Och han har stannat hela natten.
Det gör inte så mycket för han för inte så mycket väsen av sig.
Det har varit riktigt lugnt och stilla.
Eftersom hans namn är Bore så förde han med sig lite ljus.

Vilken tur att vi fick på dubbdäcken häromdagen.
Det var i grevens tid.

I dag ska jag till ortopeden för undersökning av mitt ben jag skadade för ett år sedan.
Elsa på sin favoritplats.
Fönsterplats
Inte för att jag tror att det går att göra så mycket men jag vill ha det på papper.

Jag lovade komma tillbaka till jobbet efteråt och arbeta på min annars lediga tid.
Det är för många sjuka just nu.






2 kommentarer:

Ama de casa sa...

Vilken bra tajming med däcken!
:-)

Hoppas det går bra hos ortopeden och att dom kan göra mer för dig än att bara ge dig ett papper...

ansepanse sa...

mm, han kom på besök hos oss i natt
tur att dubbdäcken hann på
håller tummarna inför ortopedbesöket
kramar