lördag 23 november 2013

Otursgumman?

Jaha, där brast den logistiken.

Så långt som till att släppa gubben i bowlinghallen och att åka till IKEA fungerade det.

Men sen åkte vi hem och pös till det.
Efter lite mat infann sig paltkoman och i stället för att åka tillbaka och se nästa bowlingmatch LIVE följde vi den via datorn.

Den sista matchen åkte jag ner och såg själv.
Hade kunnat följa den via datorn också men jag var tvungen att få hem mitt klot då vi har bortamatch i morgon förmiddag.

I dag har det varit 2 förluster och 1 vinst i de matcher jag följt. 
Den enda vinstmatchen var den jag följde på datorn.
Är det kanske så att det är garanterad vinst om jag inte är närvarande?

Jag kanske inte ska  vara med i morgon. 
Men det är lite svårt att spela matchen hemifrån.
Och laget är inte fullt om vi inte är 8 man på banan.


Inga kommentarer: