lördag 9 november 2013

Vad är det som kommer?

I går kväll var vi båda bjudna på "avslutningsfest" för oss funktionärer i klubben.

Vis av erfarenhet från tidigare tillfällen tackade jag nej.
Jag brukar vara enda tjejen och tycker nog att killarna kan få den aftonen för sig själva.

Under tiden hemma passade jag på att baka bullar.



Jag behövde heller inte slåss om de goda bitarna i godisskålen.

I dag ska vi åka ner till sonens lägenhet för att kolla läget. 
Han har haft den uthyrd i 2 månader till en tjej som nu har flyttat ut. 
Den 1/12 kommer han hem och ska då hämtas på Landvetter.
Tänk vad fort dessa månader gått. 
Och tänk vilken tur att Internet finns så att man kan ha kontakt med varandra under tiden.
Nu får vi bara se om det är en Ricardo eller Richard vi får hem.
Under tiden i Ecuador har han kallat sig den mer Spanskklingande varianten.
Båda namnen finns med här hos folkbokföringen och han kan växla om han vill.







1 kommentar:

Siita sa...

God morgon. Så skönt för dej att få hem han igen. Synd att FB inte fanns när dottern min var i USA i 13 månader. Kram