torsdag 20 februari 2014

Ilsken Aurora

När barnen var små så hoppade vi på ett erbjudande från Mysafety med nyckelbrickor.
Om vi tappade bort nycklarna skulle upphittaren bara lägga dem i närmsta brevlåda och sen skulle vi få tillbaka dem.
Bra idé.
Men det fungerade inte i praktiken.
Nycklar tappades bort och inte en enda kom åter till oss.

Vi förnyade inte avtalet och barnen slutade ändå att tappa bort nycklar när de blev äldre.
Idag är de vuxna med egna boenden.

För ungefär ett år sedan började det här bolaget kontakta oss igen för att erbjuda nya avtal.
De vill skydda oss mot allt möjligt.
Vi har konsekvent tackat nej.

I dag fick vi en faktura där det meddelades att vår prova på period var slut och nu skulle vi betala för fortsatt nyckelskydd.

Är de helt tröga.
Jag har tom skickat ett brev till dem om att jag inte vill ha något avtal. I brevet skickade jag också tillbaka den sista nyckelbrickan vi hade kvar. (fick leta djupt i gömmorna)
Nu har jag skickat ett mail och upplyst dem om att .
Jag har inget avtal med dem och Jag vill inte ha något avtal.

Jag vill ha ett avslut på deras terror av "erbjudande".
Hoppa inte på detta bolag.
Såvida ni inte vill ha livslång kontakt med dem.

1 kommentar:

mySafety AB sa...

Hej Aurora,
Tråkigt att läsa att du är missnöjd med oss! Kan inte du höra av dig till red@mysafety.se så kan jag titta på ditt ärende? Klart du inte ska bli kontaktad av oss om du inte vill det. Hoppas jag kan ändra din bild av oss till det bättre.
Ha en fin fredag! Johanna/mySafety