söndag 16 mars 2014

För lite sömn

Det har inte varit mycket sömn den här natten.
Orsaken är lilla Thea.
Först låg hon bredvid min huvudkudde och tvättade sig. 
 Läääänge.
Hon blev därför utslängd från sovrummet men då stod hon utanför dörren och krafsade.
Vi försökte ignorera henne men krafsandet övergick efter en stund till att pipa.
Klockan 3 släppte jag in henne igen.
Och klockan 6 ringde klockan.

Frågan är hur den här natten återspeglar  sig i mitt spel i dag.

I dag bär färden av mot Sävsjö.
Det finns för mig bara två anledningar att besöka hålan.
Bowling och Boda Borg.

Det sistnämnda var det ngr år sedan men för alla som gillar att leka.
Åk dit.

I kväll ska Thea inte få sova på min mage.
Hon ska aktiveras så att hon sover under natten.
Det är som att ha småbarn på nytt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mors,,Jo nog kan en semla smaka bra,även om det blir ny ägare,,jag har bara ätit en semla i år,det räcker..
Du får trötta ut terroristen Thea innan kvällen..Haé Kram.

Siita sa...

God morgon. Vår katt brukar vara ute när det är milt på dagarna. Men nu sen Bore kom åter då är han inne, ligger på sin filt i soffan o sover. Boda Borg finns även i Karlskoga. Kram

ansepanse sa...

:) men söt är hon, den lilla Thea <3
hoppas att det går bra med bowlandet
Sv: skönt att höra att det finns fler som har sådana karlar :D
kramar