lördag 13 september 2014

De är här nu!


Efter att ha varit i Bowling -City åkte jag upp till Bowling-Aréna där jag ngr timmar tidigare släppt av gubben.

Matchdax för honom.
Och eftersom vi visste det dåliga läget för att hitta en P-plats så släppte jag honom utanför dörren. 
Vilka är det då som tagit "våra" p-platser?

Husvagnsfolket är här.

Idag är det kanske lika många Husbilar på mässan som Husvagnar.
I vilket fall som helst så är det kaos i den änden på stan den här helgen.


Inte bara där utan även på A6 parkering finns "folket".

När jag kom tillbaka så var det tydligen grilldags.
Inga bra dofter att umgås med när magen kurrar av hunger.

Hungern stillades av det bästa jag vet.

6 kommentarer:

Mita sa...

Vilken läcker macka, synd bara att man
inte tål räkor längre..
Kramiz♥

Ama de casa sa...

Så fräckt av dom att sno alla parkeringar! Fast din kompensation såg väldans smarrig ut :-)

Sand mellan tårna sa...

Ser smarrig ut den räkmackan :)

Sv: Jo skalven har hållt sig på en ok nivå så att dom inte gjort nån skada mer än skrämma halvt ihjäl oss. 6,1 var det ett på i slutet på dec.
Varit många jordskalv här nu men Anatolien området är annars det mest jirdbövningssäkra området i hela Turkiet. Får hoppas det inte blir nåt större. De flesta skalv känner vi ju inte av.

Geddfish ♥ sa...

Räkmacka, bara så gott! Räksallad går också hem!
Husvagnsfolket, ja jag har tillhört dem, fast inte i sådana där massparkeringar. Det ÄR krångligt med parkeringar vid långt släp.
Söndagskram ♥

Anonym sa...

Hej du,,Oj en räkmacka mättar vilken tom mage som helst..
Jag har sol och graderna kryper sakta uppåt,är på +13,8 just nu..Haé Kram.

yvonne sa...

Den mackan gick inte av för hackor.En sån hade jag med kunnat äta!!!......Vi har inget badkar men dusch med intensivstråle har vi ,och jag kan garantera dej jag är väldigt renduschad! Kram!