tisdag 17 mars 2015

2/2

I går körde jag 2-timmarskift.

Orsak?

Det var vad jag orkade.
Uppe två timmar och sängen nästa två.
Den där förkylningen jag hojtade om i Söndags slog verkligen till.
Inte med så mycket nästäppa men feber och trötthet gör att jag är tvungen att stanna hemma från jobbet några dagar. 

Mina sjukdagar/ år kan räknas på ena handens fingrar och jag börjar redan klättra på väggarna av brist på sysselsättning.
Inte för att jag kan göra ngt fysiskt i mitt tillstånd.
Det är fullt tillräckligt med att sitta vid datorn en stund.
Jobbmailen?

Klart den kan jag alltid kolla.
Ska jag eller ska jag inte?

Nej, det får bli Candy Crash en stund  i stället. 


Det dröjer inte länge förrän jag får göra Thea sällskap.







2 kommentarer:

Anonym sa...

Kväller..Usch o fy,,hoppas du kryar på dig fort nog nu..Haé Kram.

Ama de casa sa...

Hoppas att du snart är alert igen - krya på dig!