onsdag 4 januari 2012

Det blev inget

Mina planer för idag stöp redan innan de börjat.
Jag och sonen tog oss en shoppingrunda i stället.
Ett köksbord + 4 stolar inhandlades på MIO.
Därefter åkte vi till EKO-hallen där sonen shoppade loss på husgerådsavdelningen.
Men allt fanns inte där.
Så sista anhalten blev IKEA där sonen hade ett presentkort på 1000:-.
På väg hem till hans lägenhet tog vi oss en räkmacka på Citygross.
Sen var det till att lasta av allt. 2 trappor upp utan hiss känns när man ska bära packning.

Därefter var det dags att hämta gubben i bowlinghallen.
Tyvärr fick jag inte sällskap av honom till finalspelet. Han hade slarvat bort vinsten.


Kan bara säga att jag är skittrött efter att ha hunnit med så mycket sedan jag slutade klockan 5. Det blir natten tidigt.

1 kommentar:

Petra sa...

Det tar på krafterna att flytta, även om det inte är en själv som flyttar.

Kram