torsdag 16 februari 2012

Den som väntar ..............


Hade ngn sagt det för ngr månader sedan hade man bara skrattat.
Ska vi göra det åt hans bidrag nu med eller är det vad många tror en klar finalist?
Undrar hur många äldre som kommer att sitta hemma och förfasa sig åt låttexten. Den ska visst vara under bältet stundtals.
Vi får vänta tills på Lördag.
För vi måste ju hört bidraget för att kunna ha en åsikt om det.
Det kanske är helt harmlöst.
Troligtvis kommer jag att få ett skrattanfall.

4 kommentarer:

Petra sa...

Låter som jag ska vara glad att jag inte tittar på detta ;)

Kram

Stattinskan sa...

OM jag kommer att titta - vilket jag inte ska - hade jag förmodligen inte riskerat skrattanfall utan snarare framfall ;-D

Stattinskan sa...

... ja, alltså livmoderframfall ;-)

Sand mellan tårna sa...

Jag fnissar redan nu. Har aningens svårt för honom.