torsdag 16 februari 2012

Inte nu igen!

Underkylt regn igen.
Den här  gången var vi dock inte i Nässö utan hade betydligt närmre hem.

Och sedan sist hade jag investerat i nya vindrutetorkare. Åkte upp till Mekonomen i går och köpte nya.
Vilke go kille det var som sålde dem till mig. Han frågade om jag ville ha hjälp med att sätta på dem. Visst fick han det om han ville.
Annars har jag inga problem med att byta själv men han trodde nog jag var ett hjälplöst fruntimmer.
Men se den här damen är riktigt bra på såna grejer upplärd som jag är av min far.




5 kommentarer:

Petra sa...

Ibland ska man utnyttja att man är en hjälplös kvinna ;)
Snorhalt här med nu.

Kram

Gilla sa...

Det lönar sig visst att vända sig till Mekonomen när man har problem. Deras reklam på TV tycker jag är nåt av de bästa. Klart att man skulle låta honom hjälpa till. Det skulle till och med min man göra.

Sv: Det var kul att höra av dig igen. Sen blogspot ändrade sina sidor har jag haft svårt att följa med alla mina favoriter.

Ta inte min förkylning, för i natt hostade jag som bara den igen och fick nästan ingen sömn och sen vi var på Köpcentret på Väla var jag så trött att jag inte riktigt visste till mig är vi kom hem igen. Det kommer i efterskott.

Kram/Gilla

Anonym sa...

Bra tjej reder sig själv,,men visst är det bra med lite hjälp ibland..Ja första gången jag gjorde rätten hade jag fläslfilé,,gott de med..Haé Kram.

Siita sa...

God morgon. Skulle behöva nya till min bil oxå. Men Biltema har inga till den. Kram

Sand mellan tårna sa...

Jag är en mästare på att byta torkarblad. Har bytt många många under mina år på Statoil:)