onsdag 4 april 2012

Klar

Alla uppdrag är nu utförda förutom det sista.

Bilverkstaden fixade en del av  logistiken åt mig under dagen. De ringde när de var klara och undrade om de skulle köra ut bilen till jobbet.  Vilken service. Tack för det till Geirons bilverkstad. 

Apoteket däremot var återigen en flopp. De hade levererat medicinen till Norrahammar så jag fick sätta mig i bilen och köra ut dit. 

Den delen av logistiken löste sig med att jag tog Flexledigt.

Resten av dagen blir det avkoppling 
Inget spel utan nu ska jag vila min höft. 




5 kommentarer:

Lisbeth sa...

Vilken tur att något i kedjan fungerade. Annars skulle det blivit rejäla följdverkningar. Man är som ett litet företag. Fungerar inte logistiken så blir resultatet dåligt

Sand mellan tårna sa...

Det gör du rätt i som vilar resten av dagen.

Siita sa...

Hejsan. Trevlig verkstad har vi här med. När jag lämnar bilen så kör dom mej till jobbet sen står den utanför när jag ska hem. Kram

Petra sa...

Men se där, det gick nästan hela vägen :)
Var rädd om din höft.

Kram

Fenixmonas sa...

Klart att någonting ska strula...Bra att resten fungerade i alla fall! Kramiz