måndag 14 maj 2012

Sök mer

Den som söker han finner.


På jobbet vet de flesta att jag har en blogg men ingen vet vad den heter.
Nu har jag fått en ny arbetskamrat och hon är nog enveten till att lyckas.
Det första hon sa till mig i morse var.
Jag har letat men än har jag inte hittat den.
Först fattade jag inte vad hon menade men sen fortsatte hon med att hon ville ha lite tips vad bloggen handlade om.
Hon fick veta: Nada.


Hade hon bara haft vett att söka på min sjukdom så kanske hon hade hittat rätt.
 Det var på så sätt våra vänner lyckades.



5 kommentarer:

Anonym sa...

Trägen vinner.
Jag är ofta envis, men inte i alla lägen

mvh

Tomtan sa...

OJ va nyfiken hon ska va..... :D

Fenixmonas sa...

Jag brukar skicka ut en länk då och då om jag har skrivit något som kan intressera mina kollegor...det kommer jag att göra idag t.ex...Kramiz

Sand mellan tårna sa...

Tror faktiskt hon kommer lyckas. Bowling, din sjukdom och Jönköping kanske kan leda henne rätt men då måste hon såklart komma på sökorden men förr eller senare...

Lippan sa...

Nu hittade jag ju dig på annat sätt och inte känner jag dig personligt heller. Visst är skönt att vara lite anonym ibland. Mitt namn på bloggen kan då ingen jag känner hitta om jag inte själv skvallrar
Ha det bra