lördag 2 juni 2012

Ordningen återställd

Efter gårdagens ruskväder med blåst och regn skiner idag solen från en blå himmel.

Sonen flyttade hem igår kväll gen. Hans sovrum var klart och vi hjälpte honom med att bära tillbaka allt.
Nu är det bara resten av lägenheten så ska fixas också. En stor fråga är var han ska ställa vardagsrummets möbler under tiden de slipar golvet där och i hallen.

Gubben förtog sig under lyftande och knäckte ryggen. Det blir nog en vilodag för honom idag. Och jag som tänkt ut att vi skulle fixa ett och annat. Det blir till att fixa själv. 

Bra karl/kvinna reder sig själv



6 kommentarer:

Yvonne sa...

Godmorgon! Stackars din gubbe Inget kul att ha ont i ryggen ..Inget vidare väder här Det blåser och är kallt Solen tittar fram då och så.. Ha en bra dag Kram!

Anonym sa...

Regntunga skyar hos mig och endast +6.
Så jag kan ju snabbt glömma detta med att sitta ute och njuta av solen

kram

Anonym sa...

Mors,,jag vill byta väder med dig..
Rackarns,,inte kul med ryggpaj..
Ja det var fullt ös i går,,men kyligt för kroppen..Haé Kram.

tweety sa...

Givitvis vann Anton, Grattis. Din banner ligger nu uppe på min blogg. Ha en underbar lördag! Kram

Ama de casa sa...

Ajdå... Inte kul med ryggont, hoppas det går över snabbt!

Petra sa...

Behöver också slippa vardagsrums golvet, men som du säger...Var ska man ställa allt under tiden?