onsdag 27 juni 2012

Uppehåll

Här är det uppehållsväder  precis som det var redan igår. 
Inne i stan drog ett rajält regnväder förbi och även söder och väster om oss åskade det under dagen.
Här kom inte en droppe.
Så just här gjorde regnet ett uppehåll och höll sig kvar där uppe i molnen.

Inget jag gråter över direkt. 
Vi fick alldeles tillräckligt i måndags.

I dag hade pappa en tid inbokad 08:00 på pacemakermottagningen. Vi trodde det var 15:00 och när vi upptäckte det var det redan försent. Har försökt få tag i avdelningen men det är stört omöjligt. Vi ringer senare säger de. Men när? Kan ju vara bra att få ett klockslag så att man vet när man ska hålla sig hemma. 

Så vad gör jag idag?
Sitter och väntar på ett telefonsamtal. 
Dum som jag var så lämnade jag hemnumret.
Eller så ringer jag upp igen och lämnar mobilnumret.

Inga kommentarer: