tisdag 10 juli 2012

Välj bolag

Läs detta om ni ska välja telebolag.


En mottagare på Telenors kundtjänst bad en 16-årig Norsk tjej att Brinna i helvetet.
Hon ringde dit för att hon ville ha ett SMS som påminde henne om när hon överskred sitt konto.
Sitter man i kundtjänst ska man alltid ha ett leende på läpparna och den här personen passar absolut inte för sin uppgift.
Det heter ju att "Kunden har alltid rätt".
Jag antar att personen i dag är frånkopplad från kundtjänst.

6 kommentarer:

Jenfan75 sa...

Ja man kan ju hoppas att personen ej har jobbet kvar..

Siita sa...

Oj så får man inte säga alls. Kram

moster mallas blogg sa...

Vill bara säga att jag inte har det bolaget utan kör med kontant kort som fungerar utmärkt för mig , man har liksom kontroll på utgifterna och slipper bli överraskad för det var väl anledningen till att hon ringde till kundtjänst och blev utskälld..... Jag har iaf eliminerat en sak i mitt liv och förhoppningsvis slipper tjejen det från det bolaget........iaf för ett tag

Kärlek

Ama de casa sa...

Jomen det var ju rätt person på rätt plats...

Veiken sa...

Det är f-n ta mig inte klokt!
Personen i fråga hade definitivt INTE gått charmkursen! :( Kram

Carina Sjölund sa...

Fy f* an vilken människa!!!!
Puts väck med sådana otäckingar....
Kramen på dig♥