söndag 28 oktober 2012

Nördvarning

Dags för TV:n igen.
Jag tillhör de som gillar arkeologi och snart börjar Tidsresenärerna.
Saknar dottern lite för det här programmet tittade vi alltid på ihop när hon bodde hemma.
Men nu är det diken , spadar och andra redskap som gäller. 

De flesta tycker man är en riktig nörd när man gillar de här programmen.
Men icke.
Jag är bara intresserad av vår forntid.

Nördvarning är det på mitt andra favoritprogram.
The Big Bang Theory.

Sheldon - Nördarnas nörd.

6 kommentarer:

Sassa sa...

Rättade ett stavfel åt dig, får se om du kan hitta :D

Mita sa...

Inte behöver man vara nörd för att tycka om såna program. Det är väldigt intressant och rentav spännande många gånger..*
Kramar*

Siita sa...

God morgon. Jag gillar oxå vår forntid, men det programmet har jag missat. Går det sent? Kram

Fenixmonas sa...

Jag hinner ju aldrig med någon TV men just sådana program intresserar även mig! Kramiz

Elly sa...

Hej!
Jag har varit borta ett tag ... vad bra att du skrev om teveprogrammet! Jag gillar också program om vår forntid! Det är så intressant!
Ha det gott!

Anonym sa...

The big bang theory är ju förolämpande mot den som skulle kallas "nörd". Likaså folk som kallar sig själva "nördar".