söndag 7 oktober 2012

Skogstokig

Vi har även idag varit nere en sväng till pappas lägenhet.
I dag fick vi med oss lite hem.
Men grejerna verkar aldrig ta slut.
På Onsdag kommer Erikshjälpen och hämtar det mesta av vad vi plockat ihop.
Mina föräldrar har massor av prylar. I gömmorna hittas det mesta. Bl.a 9 st adventsljusstakar. De får alla följa med till second hand.
Jag har vad jag behöver innan av sånt.

Nu i eftermiddag har jag suttit på altan och solat mitt lilla fejs. Solen har varit framme hela dagen idag också.Nu blir det en liten skogssväng. Måste kolla den där sista svampen. Inte för att jag vill ha mer men på jobbet drar de i mina påsar när jag kommer. Och jag får en anledning att komma ut.


4 kommentarer:

Mita sa...

Ja solat har man kunnat gjort i dag,riktigt skönt när man var i lä för vinden.
9 adventljusstakar,det var mycket, men det är klart, börjar jag räkna mina så är det kanske bäst att jag är tyst,hehe...
Grattis på din namnsdag föresten och skickar ett grattis till gubben din i förskott,
Kramizar♥♥

Miss Juni sa...

Åh, vad jag önskar att jag oxå tagit till vara den här sista höst-solen...men nänä, istället har jag farit omkring härinne!
Vi har visserligen inte haft sol HELA da´n, utan det har regnat lite mellan varven. Men det har varit en bra fin höstdag!

Sv: Haha, ”Taxi Edlund…” – den var bra den!
Jag kan tänka mej att det är skönt – i efterhand – att ha det bakom sig!
Samtidigt kör jag hellre, än att de ska gå ute när det är mörkt.
Man skulle ju liksom aldrig förlåta sig ifall det skulle hända något…

Anonym sa...

Det händer väldigt ofta att gamla bortglömda saker kommer fram vid boupptäckningar eller flyttningar. Ha det bra !

Sand mellan tårna sa...

Skönt att kunna sitta ute och sola i okt. Här har vi fortfarande ganska varmt men mest molnigt igår men det gör inget. Älskar vädret vi har nu.