lördag 20 oktober 2012

Ut ur garderoben

Vi har haft det varmt idag. Varmare har det inte varit så här års sedan 1800-talet.
Jag hämtade därför ut min sommarjacka från garderoben.
Även i Turkiet verkar värmen vara högre än normal.
Sahara skickar sina varma vindar häråt. (Även sanden kan komma med)

Är det så att vi inte är nöjda med värmen så åk inte till Thailand för allt i världen . Aftonbladet listar idag det farliga Thailand. Ett land som håller på att gå i sank verkar det som.

Det är inte bara varma vindar som kommer farande över himlen. 
Blir det stjärnklart ska jag ut och se på stjärnfall.


AB  GP

5 kommentarer:

Sussi sa...

Jag var i Turkiet för en månad sen. Oj Oj Oj så varmt det var. Dag som natt. Men man står ut efter den sommaren som var i Sverige. Man behöver lite värme och sol.

Kramisar

Siita sa...

God morgon. Till Thailand vill jag inte. Vill inte ha för varmt, men heller inte regn varje dag. Ha det gött. Kramitz

Sand mellan tårna sa...

Ja även igår var det varmt. Lite svalare idag och helgrå himmel =)

Anonym sa...

Här är det frost. Men så befinner jag mig i norra Jämtland.

Petra sa...

Vilken tur att Thailand aldrig lockat mej :)

Kram