lördag 26 januari 2013

Värmen försvinner

Det första sättet jag kollar tempen på är att känna efter hur varma elementen är.
Idag var de långt ifrån så varma som de sista dagarna.

Det vänder.
Endast -4,5 ute bådar gott.

Tom med pippina där ute verkar ha fått livslusten tillbaka.
De kvittrar så in i attan. Det hörs tom ända in.

Strax blir det bowlingen.
Gubben får släppa mig så att jag kan kolla mina tjejer soom startar 11:40 och därefter tar jag bussen till gubbens hall där jag kan se de sista två serierna.

Sen ska jag försöka lura ut honom på middag.
Är han lättlurad?
Nja, men jag kan vara rätt så övertygande.



3 kommentarer:

Yvonne ♥ sa...

Mej hade du inte behövt lura för att följa med ut på middag!!....... Gå igenom gamla bilder är kul.Man kommer ihåg sånt man hade glömt!! Kram!

Anonym sa...

Hej du,,ja det känns bra när graderna håller sig runt-4-5..det går väl an..
Klart att du får med dig gubben ut på en bit mat,behövs väl inget Lur för det..Haé Kram.

Siita sa...

Din gubbe verkar mera lättlurad än min. Eller är det min som är snål. Han vill inte med fast jag bjuder. Kram