lördag 19 januari 2013

Vem är värst?

Jag tror inte att vi har det kallast idag men -12,5 räcker gott till mig. 
Jag funderar på att vara så hygglig att jag gör ett byte med Ama.
Om jag får lite plus av henne så kan hon få lite minus av mig.

Idag blir det en tur till bowlinghallen men innan dess har sonen bjudit hit sig själv.
Hans dator har lämnat in för gott och han tänkte låna min till sina räkningar.

Samtidigt undrade han om det bjöds på ngn middag.
Självklart får han det men det blir bara rester.
Potatisplättar av moset som blev över igår är vad som erbjuds.


3 kommentarer:

Siita sa...

Kallast hittills som jag sett hos bloggare är Margit Holm med -23 grader. Jag har -18.7 kram

♥ Carina ♥ sa...

Ett par grader minus UTAN snöande är bäst! Men här verkar det vara att så fort det blir milt, ja då får vi snö också. Tycker vi har så det räcker nu.
Kram

Veiken sa...

Jag är nog värst, fast åt andra hållet! :) Kramar